Verjaardag Hans en Joop - Reisverslag uit Santiago de Veraguas, Panama van Mart Drissen - WaarBenJij.nu Verjaardag Hans en Joop - Reisverslag uit Santiago de Veraguas, Panama van Mart Drissen - WaarBenJij.nu

Verjaardag Hans en Joop

Door: martdrissen

Blijf op de hoogte en volg Mart

07 Oktober 2011 | Panama, Santiago de Veraguas

Ik heb even geen mailadres bij de hand, dus doe ik mijn felicitaties aan Hans en Joop maar zo.

Vanavond schrijf ik weer een bericht over de 13e dag. Het is nu twintig voor zes en ik ga zo per auto naar het noorden de bergen in, ik bezoek daar een andere pummer, een oud collega van Heidi bij Eurest, Hans Knusel. Tot vanavond

  • 07 Oktober 2011 - 16:05

    Heidi:

    gezellig veel plezier samen.

    ik hoop op mooie verhalen

    Mijn week zit er op tas vol nakijkwerk dat komt wel goed.

    Was en andere zaken ik ga ze regelen niet zo moe als vorige week wel balen dat er helemaal geen mens thuis. Geen briefjes dus maar even bellen.

    kus heidi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mart

Actief sinds 20 Sept. 2011
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 20668

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 22 Augustus 2015

Pum missie Khartoum Sudan

10 Maart 2012 - 25 Maart 2012

Pum missie , Yaounde

24 September 2011 - 16 Oktober 2011

uitzending PUM

Landen bezocht: