dag 2 santiago - Reisverslag uit Santiago de Veraguas, Panama van Mart Drissen - WaarBenJij.nu dag 2 santiago - Reisverslag uit Santiago de Veraguas, Panama van Mart Drissen - WaarBenJij.nu

dag 2 santiago

Door: martdrissen

Blijf op de hoogte en volg Mart

26 September 2011 | Panama, Santiago de Veraguas

Maandag 26 sept.
Vanmorgen vroeg op, zes uur baantjes trekken in het flinke zwembad (20x10)douchen, achter de computer voor mijn volgende stukje. Gisteravond gegeten met de opdrachtgever zijn zoon en de tolk, prima tafelgesprek, waarbij veel aan de orde kwam. De jonge tolk doet zijn best, maar heeft weinig kennis van de horeca en bedrijfsadministratie dat bemoeilijkt het vertalen. Hij is slim en leert snel. Om acht uur wordt opgehaald voor het eerste bezoek aan de bedrijven. Kan morgen wel een tandje eerder. Het is nu nog lekker buiten na die enorme hoosbui van gisteren. Later op de dag zal het smoor worden. De baas begint 's morgerns om vier uur omdat hij ook de plaatselijke gevangenis catered. Wil ik wel een keer meemaken Allerlei gedachten en ideeën die door mijn hoofd spookten over de situatie hier heb ik vannacht om een uur panama tijd aan een dagboek toevertrouwd. Dat geef ik nog niet aan de openbaarheid prijs. Vanavond verder