dag 2 maandag 26 sept. - Reisverslag uit Santiago de Veraguas, Panama van Mart Drissen - WaarBenJij.nu dag 2 maandag 26 sept. - Reisverslag uit Santiago de Veraguas, Panama van Mart Drissen - WaarBenJij.nu

dag 2 maandag 26 sept.

Door: martdrissen

Blijf op de hoogte en volg Mart

27 September 2011 | Panama, Santiago de Veraguas

Vandaag een heftige dag, veel praten tweetalig, lastige onderwerpen van vertrouwelijke aard. Bedrijfsgegevens etc. Met de tolk Jahn erover gehad of hij zich realiseerde hoe belangrijk en vertrouwelijk zijn inbreng was.Ik begin langzaam te geloven dat Omer Uribe de camelnose methode gebruikt. Ik krijg naast de beschreven opdracht over restaurant Mamre, steeds meer projecten voorgeschoteld, van onroerend goed ontwikkeling tot plannen voor een supermarkt. We hebben vandaag wel een perfecte plek gevonden voor zijn ijssalon plan. Een bestaand aantrekkelijk paviljoen op een prachtige plek met een prima terras erom heen, tussen scholen voor HBO onderwijs, universiteiten zoals ze hier zeggen, winkels, banken etc. Echt een high potential. We gaan van de week naar Panama city om te praten met een kenns die in ijs doet en een club die een franchise organisatie in ijssalons beheert. Alles erop gericht om een goed beeld van de investering te krijgen zodat we een exploitatie fore cast kunnen maken.
Vanmorgen om zes uur begonnen met een paar baantjes zwemmen, na het werk vanmiddag tegen vijven weer gezwommen om alle plakkerigheid van de dag af te spoelen. Ik voel mijn schouders wel, niet gewend dat zwemmen, maar wel heerlijk. Zit nu aan de maaltijd en ga genieten van bifteca en patagones. Tot morgen